Monday, February 1, 2010

assalamualaikum

omg..its been awhile since i last posted anythng on my blog...sangat2 busy..minggu ni akan berhadapan dengan 2 presentation..MasyaAllah..susahnya hidup kat sini..tp xpe..iera da janji dengan diri sendiri yang iera xkan main2 lagi sem ni..no more games..no more delaying work...(baru je nk cr bhn assgnmnt td padahal kne present selasa ni)adoiiiai..cane ni..huhu..erm,lately ade macam2 benda yang berlaku..banyak yg hambar dari yang menarik...tp iera nk ucapkan thanks yg xterhingga kat Linda.."thanks awak for always being there for me..saya sayang awak..."


banyak sangat perkara yang berubah
seperti juga masa..
manusia turut berubah..
tapi yang membezakannya adalah
adakah kita berubah kepada yang baik atau sebaliknya..
kalau jumpa kawan lama diorang mesti akan kata.."awak da lain la"
"awak da x mcm hurairah yang dulu la"
"awak da banyak berubah la"
"awak yang dulu dengan awak yang sekarang lain sangat"
tapi kat hujung2 ayat dorg akan kate...
"tapi xpe..saya xkesah sangat pon.."
saya tawu korg cume nk jagu=e hati saya je kan...?/
tapi susah nk cakap mase terlalu pantas..
saya sendiri tak sedar sejak bila saya berubah..
tapi korg jangan la risau k..saya tetap sama macam dulu...dan saya sayang korang...
kadang-kadang saya terfikir boleh tak saya nak jadi saya yang dulu..
tapi dalam masa yang sama ada sikit2 macam saya yang sekarang..
jawapannya mesti lah tak boleh kan..
nanti diorang kat sini mesti pelik tengok saya..haha
sebabnya...hanya kawan2 lama saya je tawu kenapa...
Ya Allah apa lah yang saya merepek ni kan..da2..
i'm signing off..nite..
salam..
karya agung

No comments:

Post a Comment