Thursday, April 29, 2010

final examination..

assalamualaikum..
jam sekarang dah menunjukkan pukul 4.32am..tapi mate saya masih terbuka luas lagi...susah sangat nk tido..xtahu la kenapa...dah tak boleh tido ni ade 2 bende je yg saya buat iaitu blogging n fb-ing...weeeeeee....ni je la kawan2 saya time2 macam ni..yela dah waktu2 macam ni mmg semua org dah tidor la kan..nak cerita pasal hari ni...alhamdulillah dah lepas paper akaun..paper ni adalah antara paper yg paling saya takut...sebabnya ade banyak calculation la obviously...erm..tapi apa yg dah lepas..lepas la..WHAT IS PAST IS PAST..saya kena fokus dekat 2 lagi papaer..core subject saya...boleh saya katakan saya di sini keran minat saya sangat mendalam terhadap politik..so 2/5 ni paper POLITICS AND GOVERNMENT..saya kena start revise dari sekarang..xboleh dah tinggal satu hari baru nak start..saya sangat suka subject ni..INSYAALLAH saya akan buat yg terbaik..xlupa juga paper PRINCIPLES OF PUBLIC ADMIN..walaupun say akurang minat subject tu..tapi tetap kena study juga..yang penting USAHA..lepas tu kita BERTAWAKAL...SERAHKAN SEMUA PADA ALLAH S.W.T..kawan2 tlg doakan yg terbaik untuk saya ye...

No comments:

Post a Comment