Monday, April 19, 2010

hate being in the middle

setelah sekian lame tak menulis..n now..im back...entry kali ni mungkin nmpk mcm emo siket..tp this is me..yes im FRAGILE..so?
ok..1st thing 1st..merujuk kpd tajuk diatas..i seriously hate being in the middle...xsuke..infact sgt benci..tp xtahu mcm mane i am in the middle of not one but two different situation..damn it..!!
Ya Allah tolong la..penat sangat rasenye..bile kena jaga hati semua orang dan terpaksa cover2 ape yg nak cakap..sebab nanti terlebih cakap orang tu kecik ati..orang ni kecik ati..tolong la..kte semua da besar..korg sepatutnye sedar..saya bukan sape2..saya tak suka nak jadi orang tengah..saya tak suka orang lain rasa saya menyibuk..if only u noe how suffer i am being here in the middle of this shit...!!
saya suke berkawan..bak kata Imam Syafie-semakin ramai sahabat,semakin aku yakin pada diri..mungkin ada bezanya disini..Imam Syafie mengelarkan mereka sahabat..bukan kawan..!!so i guess u..yes u..have to think twice before saying or doing things ****..!!sebabnye ape yg anda buat bukan hanya menyusahkan dan menyakitkan hati anda tapi juga saya yang SEPATUTNYA xde kene mengena ni..ade paham...?!
walaupun saya tahu anda tak baca blog saya..tapi sekurang2 nya saya rase sedikit lega...
sekian..
karya agung

No comments:

Post a Comment