Saturday, April 24, 2010

it is not easy to please everyone..

assalamualaikum..
the time now is olready 3.13 in the morning...tp aku still xtdo lg...entry kali ni xde nk cite ape pon just nk ckp that im sick of pleasing people..xkesah org nak kate ape..mungkin care saya cakap mcm saya seorang yg sangat selfish..tp maaf..i hanya boleh tolerate dengan org yg tahu appriciate saya sahaja..kadang2 dalam 10 bende baik yang kte try buat untuk puaskan hati orang..still satu perkara yg buruk tu jugak yang orang nampak..tapi xpe..kalau xde org macam ni kte xkan sedar kesilapan kita..kita mungkin akan terus rasa yg kita sangat baik dengan org dan bangga diri..walaupun sebenarnya kita xpenah niat macam tu pon...kalau dalam istilah politik..CHECKS AND BALANCE..macam KERAJAAN DENGAN PEMBANGKANG...nampak perkara tu macam kecik tapi kita xsedar sebenarnye org tu rase besar..maaf bukan penat nk melayan orang2 macam ni..mungkin saya yang silap..oleh itu,secare tidak rasminya SAYA INGIN MEMOHON MAAF KAPADA ANDA DAN SESIAPA SAHAJA YANG PENAH TERAS DENGAN SAYA..(tidak rasmi sebab mereka tidak membaca blog saya) tapi xpe..positif...saya tahu angin malam ini akan menyampaikan pada dia bahawa saya telah pon meminta maaf kepada dia... karya agung

2 comments: