Wednesday, June 3, 2009

citer time sekolah

hai..dulu aku sekolah kt smk bdr utama damansara 4...kat sini la aku di pertemukan dengan kawan2 aku..antaranye;linda,nazeri,myrul,ema,eiza,raby n iya..kitaorang pon dah bersepakat tok menamekan group kitaorang ni sebagai sedare ber7+1...ade sejarah die kenape kitaorang letak plus 1 kat hujong name group kitaorang...cite nye bermule begini(aceh...semangat je)..kitaorang sebernarnye bermu;le dgn 7 orang iaitu;aku,linda,nazeri,myrul,raby,iya n eiza...kitaorang sume ni 1 kelas..aku dan linda duduk sebelah2...myrul n nazeri dok belakang kitaorang...eiza kat sebelah tempat myrul n nazeri..iya ngan raby kat belakang..yg sebenarnye..sekolah kitaorang ni x ramai melayu(im not being racist ok)...3/4 drpd student kat sane sume cine...tu yg membuatkan hubungan sesame kitaorang jadi lg rapat..kitaorang kenal generally nk bg senang kire start dari form 4 la...tapi start jd rapat mase form 5 sehingga tertubuhnyer group kitaorang ni..yg ema ni pulak budak kelas sebelah kelas kitaorang..die ni kire kwn baek la dgn eiza..die pun selalu la join group kitaorang..walaupun kitaorang amik mase yg lame nak amik ahli baru..(di pendekkan cite)tapi akhirnye kitaorang terima gak die jadi sedare kitaorang...setiap ahli carry tittle sedare...contohnye aku la kan sedare hu..nazeri plak sedare naz..dn begitu la seterusnye...

4 comments:

  1. eh eh excuse moi, bukannye nak poyo but i yang suggest nama Tujuh Bersaudara laaaa...... mmhh...

    ReplyDelete
  2. fine la..nt i edit...i tulis besar2 dat u r the one yg bg name tu ok?
    ok aci?

    ReplyDelete
  3. Leh caye ke smua cite nie eh..??
    haha..

    ReplyDelete
  4. of coz..it is simply bcoz it comes from me..kalau awak yg tulis mungkin kesahihanye ragu2..shubhah!haha

    ReplyDelete