Friday, June 26, 2009

UiTM-aLoR gAjAh,MeLaKa

waktu malaysia sekarang adalah 5.12 a.m...mcm biase la..aku x tido..tp ygmembezakan hari ni dgn hari2 yg lain adalah.......[jeng...jeng...jeng]poyo je...sebab nye adalah..pg ni aku akan bertolak ke melaka...sebaba hari sabtu ni aku kena gi daftar kat tu..title yg kat ats tu....[UiTM-aLoR gAjAh]...sedey gle sampai x boleh nak tido..sedeh sebab nak tggl kn family,kawan2...ssh nye nanti klu xde diaorang..sebab aku dah biase ade diaorang..ape2 yg aku buat mesti ade yg teman...yg support..diaorang lah semangat aku..harap2 bile aku masuk uitm nanti aku akan jumpe kwn yg baik n best cm korg..tp papehal pon korang tetap the best la...n saya sayang korang..jgn lupekan saya taw..
n for u "LENDU"...wait for me...haha..cuak2 gak sebenarnya nak gi ni..harap korg doakan yg terbaik untuk saya..




sekian....
wasalam
p/s most probably akan update blog ni lambat..so hrp sabar menunggu..

No comments:

Post a Comment