Tuesday, June 2, 2009

enjoy my working life soo much...

mule2 sekali nak ucap hai kt sape2 yg sudi bace blog aku ni..aku baru je start benda ni..lg pun aku dah tak de bende nak buat...korg boleh pggl aku ayra....umur aku baru nak masuk 18..tu pun lambat lg..nov 15..aku baru benti kerja..sebelum ni aku kerje kat parkson one utama..sebelum kerja aku ingat sume orang baik..lepas aku kerja baru aku sedar ade mcm2 jenis manusia kt dunia ni..bkn yg baik je..yg x baik pon ade...tp aku jugak dapat belajar banyak bende lepas kerja..lupe plak nk bagitawu aku kerja sebagai promoter..utk brand VALENTINO RUDY...walaupun aku cume kerje 2 bulan je..tp aku rase puas sangat sebab banyak bande yg dapat aku belajar..mase mule2 kerja..hari ke3 cm tu la..aku kena kerja sorg2..permanent aku full 2 hari je..pastu,ade sorg minah salleh ni dgn anak die datang cari suit...aku pun mase tu cuak gile..pastu aku tunjuk shirt kat die...pastu dia ckp "That is shirt,im looking for a suit"....hahah...malu gle la mase tu..tapi tu la pengalaman..kat tempat kerja aku,aku kena buat alteration seluar..so far alhamdulillah la x penah pulak ade customer yg complain jahitan aku..kat tempat kerja aku dapat banyak kawan antaranye;azmer,meymeng,ira,kamarul,abg khari,abg kasfullah,kak wani,kak veni,kim moi,ah meng,ah san,ah man,rubern,kak yatti,kak biah,kak ayu,zainul,kak dilla,kak ila,ah ling,kak an,kak vito,tivia,kak pah,ah chan,hanna,jannah,ida,en.heri,kak wan&akak2 n abg2 cleaner....ramai lg la....sory klu aku lupe mention name korg...walaumcmmane pon krg mmg best la...!harap lepas ni kite dapat jumpe lg..

No comments:

Post a Comment